13 Aralık 2013 Cuma

Nihayet geri döndüm

Daha blog'a yeni başlamıştım ki hastalandım... Ağır bir gribin bünyeye girmesinden dolayı epeydiiir yazamadım. Ama kaldığım yerden devam ediyorum.

Size Clarks'ın The Marmara otelin 20. katında muhteşem boğaz manzaralı Raika restoranında gerçekleşen yemeğine katıldığımdan sosyal medyada bahsetmiştim. 

Clarks Türkiye Genel Müdürü Ali Doğaner ve Clarks Türkiye Pazarlama ve Marka Müdürü Biriz Barkman ile çok güzel bir öğlen geçirdik. Markanın yeni hedefleri ve yeni modeller hakkında bizi bilgilendirdiler.

 Vee çok da tatlı bir sürprizleri vardı :)




Ben de yemeğe giderken giydiklerimi sizinle paylaşmak istedim. 

Beyaz gömleğimi markafoni'de gerçekleşen bir büyük beden kampanyasından aldım.

Transparan gömleğin içine giydiğim atlet ise Thinkplus'tan. Bu noktaya ayrıca değinmek isterim: Kıyafetlerimiz kadar onları tamamlayan atletler de çok önemli. Fakat bunları bulmakta güçlük çekiyor olabilirsiniz.Bu yüzden basic atletler için mutlaka Thinkplus'a bakın derim.



Dantel detaylı siyah eteğim ise benim klasiğim olarak Marks&Spencer :)





Bu ayakkabılara bayılıyorum :) Bu inanılmaz şık ve rahat olan çift renk ayakkabılarım da Elle'nin yeni sezonundan. Onları da zizgo'dan aldım :) 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder