20 Aralık 2013 Cuma

Bu hafta sonu ne giysek?

Merhaba, bugün benim hafta sonu tarzımdan bahsedeceğim.

Aslında ben hafta sonları da bazen ipin ucunu kaçırıp 'şıkır şıkır' olabiliyorum. Dingil bir pazarı da elbiseler ile geçirebiliyorum ama hafta sonunun ideal kıyafeti bence aşağıdaki tarzım.




Kış aylarında açık renk giymeyi çok seviyorum. Özellikle kahvenin tonları ve bu krem renkleri benim favorilerim. 

Kazağım Marks&Spencer, kazağın içine giydiğim beyaz atlet ise ThinkPlus.
Kotum Evans.
Ayakkabılarım Tommy Hilfiger.
Saatim DKNY.




Bu hafta sonu gibi rahat ve güzel kıyafetim ile birlikte 'büyük beden kot' konusuna da eğilmeden edemeyeceğim.

Bu konuda ciddi eleştirilerim olacak. 

Kendini geriye çeken ve kendine dikkat etmeyen büyük beden kadınların çoğu ya çok ama çok bol ya da belden aşırı sıkı boru paça kot giyiyor.

Bu tarz kotlar tercih edildiği zaman büyük beden kadınının belden aşağısı bir 'kare' gibi görünüyor. 

Kilolu da olsa her kadında kadınsal kıvrımlar mutlaka vardır. Bu yüzden bence kotlar bele oturmalı ama çok sıkı olmamalı. Bu sefer belden sıkılan etler yukarıdan 'hoooop biz de buradayız' diye kendini gösteriyor.

Paça konusuna gelince 'Allahımmm boru paçadan nefret ediyorum' diyorum gerisini siz anlayın.

Bahsettiğim gibi olan büyük beden kotları dünyanın en önemli büyük beden markalarından biri olan Evans'ta bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder