2 Aralık 2013 Pazartesi

Büyük beden de çok güzel gelin olur :)

Geçtiğimiz sene 1 Aralık... Hayatımın en önemli, en güzel günlerinden biri...

Dün bizim evlilik yıldönümümüzdü ve ben de bugün hatırasına size gelinliğimden bahsetmek istedim.


Düğün hazırlıklarında hafiften çıldıranlardandım ben de :) Detaylarda çok boğdum kendimi ama sonuç da şahane oldu :) Düğün detaylarından da bahsetmek isterim ilk fırsatta.
 
 

Gelinliğim aylarca süren araştırmalarım sonrasında Akay Gelinlik'in dünya tatlısı sahibesi Sezanur Akay'ın da tasarımı ile birleşmesi sonucu bu halini aldı. Dantel ağırlıklı gelinliğimin biri kısa diğeri ise uzun 2 adet duvağı vardı. Topuzumun üstüne takmak için ise Sezanur Hanım çok tatlı bir güpür hazırlamıştı.

Bir gelin için 'marjinal' sayılabilecek saçımı salonu Cihangir'de olan abim saydığım çok sevgili Bülent Öner'e (Tartışmasız İstanbul'un en iyi kuaförüdür.) , nostaljik makyajımı Kuaför Hasan Yoldaş'ta çalışan Serpil İkiz'e (Kendisinin İstanbul'un en iyi gelin makyözü olduğunu düşünüyorum.) yaptırdım. 

Bu arada yanımdaki dünyası tatlısı kadın annem :) Annemin elbisesi ise Justin Alexander'dan.



Gelin ayakkabılarım benim için çok özel ve çok anlamlı :)

'Just Married' yazan topuklarınun yan tarafının birinde benim diğer tarafında da eşimin ismi yazıyordu.

Ayakkabılarımı Caddebostan barlar sokağının üzerinde yer alan '37 Numara' isimli ayakkabıcıda özel yaptırdım. Ama fiyatlar 'özel' deyince sizi korkutmasın; gayet uygundu.

Topuklulardan yorulunca giydiğim bu dantelli romantik ayakkabım ise tahmin edeceğiniz gibi Toms marka.


 Canlı kırmızı rengi ile beni etkileyen 'antoryum'lardan oluşan gelin çiçeğimi Palladium'daki 'Her Yer Çiçek'ten yaptırdım.


Tırnak ise benim vazgeçilmezim :) Gelin konseptine uygun olan bu protez uygulaması ve inci süslemelerini ise Bağdat Caddesi 'ProNail'da yaptırdım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder