15 Şubat 2016 Pazartesi

Biz de Çizgili Giyeriz Hareketi

 Büyük beden kadını enine çizgili giymemeli! Bunu kim dediyse bana bulun getirin. Arkadaşlar büyük beden kadını da pek tabii çizgili giyer, üstelik çok da güzel giyer. “Enine çizgiler, olduğundan daha kilolu gösteriyor.” bir şehir efsanesi. 

Çizgili giymenin püf noktaları

Çizgili giymenin püf noktasını açıklıyorum dikkat: Kendinizi seçtiğiniz kıyafetin içinde iyi hissediyor musunuz? Cevabınız evet ise işte işin sırrı bu.  Şimdi, “Bu çok saçma, ben kendimi iyi hissediyorum diye her şeyi giyebilir miyim yani?” demeyin. Çünkü bu “kendini iyi hissetme” olayı tamamen vücudunuzu çok iyi tanımanız ile ilgili. Vücut tipinizi tanımanın en iyi yolu da denemektir. Denemekten asla çekinmeyin, kendinizi büyük beden giydiğiniz için asla eksik hissetmeyin, asla kendinizi bedeninizden dolayı sınırlamayın ve her şeyi deneyip kendi doğrularınızı bulun.

Çizgilerin renkleri çok önemli 

Ben büyük beden de neon’a kaçan çok dikkat çekici renklerden yana değilim. Ama büyük bedeniz diye aman ince gösterecek diye de matemde gibi hep siyah da giyecek değiliz. Canlı renkleri seviyorum, siz de sevin. Her şeyin başı sevgi. Bakın aşağıdaki büyük beden çizgili elbise örneği ne kadar da şahane değil mi? Ben bayıldım :)


Çizgilere hareket gerek!

Benim hırkamda ya da aşağıdaki fotoğrafta olduğu gibi renkli çizgiler ve onların üzerine danteller, desenler çok yakışıyor. Ve bence büyük beden kadını için ideal parçalar bunlar, böylece çizginin keskin hatlarını yumuşatmak mümkün.


Renk katmak derken

Evet renk katmaktan derken işte böyle renk katmak gerek! Aşağıdaki örnek yıkmış geçmiş. Bu blog’ın çizgiler ile canlı rengi kullanmasına hayran kaldım. Biraz cesaret modada harikalar yaratabilir. 



Merhaba ben topuz hastasıyım, memnun oldum

Ben topuza ve topuza uyacak tüm aksesuarlara tutku ile bağlıyım :) Ve bunları da paylaşmaktan inanılmaz keyif alıyorum. Aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz aslında bir saç bandı ve yine ben onu topuz süsü yaptım :)


Hırka: Koton
Beyaz t-shirt: Marks & Spencer
Etek: C&A
Topuz bandı ve inci küpeler: Accessorize

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder